23 aprill 2009

Valge raamat

Käisin täna Tallinna Viru Keskuse neljandal korrusel, "Rahva Raamatu" osakonnas, kuhu muidu eriti ei viitsi ronida. Ja mida ma seal nägin - venekeelset kõvas köites "Watchmeni"! Font, oli, nagu Ida-Euroopa koomiksiraamatutes ikka, imelik, paber ning köide ka kuidagi venepäraselt robustsed, aga raamat oli olemas. Plusspunktid piiri taha!

Aga tegelikult olin seal korrusel seepärast, et kell 13 tutvustati uut Pantokraatori raamatut, mille vahel ka kolm ketast muusikaga ja fotode seas mõned väga vanad minu tehtud pildid. Ma ei saaks öelda, et olin sinna kutsutud ja et ma neist kedagi tegelikult tunneksin, aga kuna P oli viimastel päevadel suutnud kogu massimeedia oma kokkutuleku-uudistega küllastada (R2 saated, Hommiku TV, jne jne) ning Rahva Raamatu kodukal oli kellaaeg kirjas, siis teadsin asjast ja läksin ka kohale. Avalik ruum ikkagi, niivõrd-kuivõrd.

Hm, seinal on tuttav pilt!

Turvaelementidega raamatuvirn ja progeviinapits.

Üldiselt oli kogu üritus üllatavalt mitteformaalne ja kaootiline, seetõttu polnud seal tegelikult suurt midagi pildistada. Kui aus olla, siis oli mul ka vale objektiiv ees, selline kügelev värk oleks vajanud laiemat nurka. Ühesõnaga, korralikke pilte seekord ei saanudki. Aga akud vähelmalt olid laetud.

Ei, rahvast oli ka!

Kiluleib oli igatahes hea! Progeviina ei tea kommenteerida.

Kuigi minu noorukipõlve põgusad progeajad puudutasid ainult Dire Straitsi ja Fishi-aegset Marillioni, mispeale läks muusikamaitse 4.a.d. ja Creationi bändide abiga üsna totaalselt indieks ära, siis täna paaritunnises Raadio 2 Panto-saates kuuldud muusika oli ausalt öeldes üllatavalt kuulatav. Mõni lugu tuli isegi tuttav ette. Plaanide kohaselt peaks minuni jõudma ka valgekaaneline raamat, eks siis kuulan lisa. Loodan, et see pole kehvem kui kiluvõileib. Enne peaks küll veel paar roundi Stella CD-d keerutama, seegi vajab veel seedimist...

Kommentaare ei ole: