25 november 2010

Like Christmas in November


Five packets from Amazon on the same day!... With a lot of snow outside and a day off.

Link to non-Estonians - a lip-sync version of the song "Rapunzel" by Lenna, it was hair away from going to Eurovision Song Contest to represent Estonia in 2010.

4 kommentaari:

Mattias Mälk ütles ...

"Moonshine'i" tahaks. :)

Ivar ütles ...

"Rapunzeli" raamat on ka jummala hea, palju joonistusi ja väga vähe renderdusi, filmil pole ka üldse viga. Pink Martini on üks mu viimaste aastate lemmikuid, kõik plaadid olemas, seega tuli ka nende jõuluplaat osta... Ja "Pop Sculpture" on esimene põhjalik raamat selliste asjanduste valmistamisest, mida minagi oma lõbuks nikerdan. Sellest lähiajal kindla peale pikemalt.

Mattias Mälk ütles ...

Sel juhul hoian silmad lahti - äkki vaatan ka "Rapunzeli" ära. Ikkagi Disney viimne muinasjutufilm, nagu väideti.

"Moonshine'iga" on selline lugu, et seal on kahe minu poolt fännatud kunstniku tööd sees, kellega olen üsna kursis olnud, kuid alles hiljuti avastasin, et töötavad mõlemad Dreamworksi hääks. Aga küsimus ongi siis selline, et kuna ma olen nende tööväliste töödega juba kursis, siis kas "Moonshine" oleks ikka ramps minu jaoks?

Ja veel üks küss - mille pealt sa Blu-ray filme vaatad? Ja siis ütle oma aadress ja võtmete peidukoht. Just kidding. Tegelik põhjus on selle taga, et mingi konsool pidi neid vist ka jooksutama. Okei, ilmselt oleks vastus ühe Wiki kaugusel, aga teeme asja old school. :) Suhelda on mõnus. Isegi digitaalselt.

Ivar ütles ...

Kes need kunstnikud on? Ma pole seda eriti lehitsenudki veel, aga sa võid ju vaadata Parka Blogs'ist selle raamatu arvustust, ehk näed seal just neid lehekülgi (link on kõrvalveerus).

Vaatasin rahulikult Blu-raysid oma arvuti suurel monitoril draivi ja PowerDVD-ga, kuni nüüd enam miskipärast ei suuda ta jõnksumata mängida enam neidki asju, mida olen korralikult vaadanud. Uuem videokaart ka ei aita... Ei tea, mis mu konfiguratsiooni ära tuksis, võid 3 korda arvata, kas ma olen sellele ilgelt aega ja närvirakke kulutanud või ei...

Blu-rayl on muidugi ka see jama, et ikkagi suruti läbi too regioonivärk, mis tähendab, et kellel on Euroopa PS3, see USA regiooni diske ei saa vaadata. Pluss see, et miskipärast vajab PowerDVD alatihti uuendust, et mõni uus film ka mängiks, ma ei saa aru, mis lombakas standard see selline on. Või on siis PowerDVD kood vigane.

Igatahes on moraal see, et piraatfilme on hoopis lihtsam vaadata kui legaalseid oste - need mängivad igast asendist. Kahjuks aga tahaks ka lisakraame näha... :(