04 jaanuar 2010

Salajase Peakorteri print

New Hellboy print from Mike Mignola and Secret Headquarters.

Detsembrikuine post hakkab vaikselt saabuma... Täna jõudis minuni kõige rohkem närvikõdi pakkunud postitus - järjekordne Mike Mignola Hellboy print. Kui nüüd järele mõelda, siis ilmselt on tegu ka minu kollektsiooni kõige suurema HB haruldusega...

4. detsembril korraldas Los Angelese koomiksipood Secret Headquarters oma ruumes ühepäevase näituse, kus olid üleval Mike Mignola originaalid. Kohal oli ka autor ise, kes jagas signatuure ja suhtles rahvaga.

Ürituse puhul andis pood välja ka Hellboy prindi. Erinevalt varasematest, mida tean, on seekordne ikka sõna otseses mõttes print - suurus 28x43 cm, trükkijaks Aardvark Letterpress, trükitud kolme värviga kenale kreemikale paberile. Kahjuks ei tunne ma tehnoloogiat, et sellest siin pikemalt kirjutada, aga inglise keeles kõlab see igatahes letterpress print ja seda tehakse ikka tõelise trükipressiga ja suures osas käsitööna.

Nagu juba mainisin, on ilmselt tegu minu Hellboy kollektsiooni suurima haruldusega (kui mu enda kujud muidugi välja arvata :-) - trükiarv on kõigest 80, minu oma number on 68/80. Tegelikult on muidugi üldse ime, et ma selle sain. Aga nagu elu näitab, isegi kui ei saa mõnda tuttavat appi paluda, võib ju igaks juhuks siiski e-maili lähetada. Vahel veabki... :-) Igatahes vaatan, et hetkel, täpselt kuu hiljem, tahab keegi selle prindi eest Ebays juba 300 dollarit. Ma võin kinnitada, et originaalhind selline küll ei olnud.

Kommentaare ei ole: