08 september 2008

Abe Sapien statue - 02 - armature is ready

Armatuur valmis, oli aeg see poosi keerata ja puuklotsile fikseerida... Umbes selline peaks ta saama. Tõenäoliselt tuleb lõplik kuju vormide lihtsustamiseks ärakäivate kätega, aga hetkel ma oma pead sellega ei vaeva.

So, this is more or less how the pose will look like. Hands will be separate on final statue for simplier moulding, but that's something I'll deal later. Now I just need to get this armature look like Abe...

Traat-armatuur on kaetud Aves Apoxie Clay kahekomponendilise isekõvastuva saviga. Põhjus lihtne - nii jääb polümeersavikiht õhem ja karkass oluliselt tugevam. Nagu näha, jätsin liigesed vabaks, et kuju soovitud poosi keerata. Muidugi, mõistlik oleks ka liigesed eposaviga katta ja nii kogu kupatus pragude vältimiseks jäigaks muuta... Aga ehk saab ka nii. Ma lihtsalt pole päris kindel, et poos tulevikus kerget korrigeerimist ei vaja.

Ja siin on uus karkass-armatuur koos kunagise Hellboy kujukesega. Üldiselt olen ma oma Hellboyga rahul, kuigi... Ühest küljest ongi ta siuke tünder-kere ja konnajalgadega tümikas, aga midagi on siin ikka tibake valesti. Ja ma ei saagi päris täpselt aru, mis...

Mõõtkava, nagu juba mainitud, on 1:10, mis tähendab, et Abe Sapieni tegelikuks pikkuseks arvestasin ma ca 175 cm. (Hellboy on umbes kahemeetrine.) Kuju aluseks jääb sama B.P.R.D. logoga ketas, mis mul juba valmis.

Kommentaare ei ole: