09 august 2011

Voyage aux ombres x 3

Voyage aux ombres - one of the most beautiful comic books/BDs I've seen in 2011. The artwork is just amazing, as much in black and white as in color. This book is really close to my ideal graphic storytelling.

One book, three different editions. Two are from Paris, one is from Paris' netshop. One is regular edition I got on our last full day in Paris this May. Second is limited black and white Angoulême-edition of 400 with additional sketchbook pages, I was quite surprised to find it on BDNet shelves. And with cover price! Third is even more rare Bruno Graff edition #124/320 with 20-page bonus section of sketches...

...and two book size prints, signed by Arleston and Virginie Augustin.

"Voyage aux ombres" on üks lihtsalt ülihästi joonistatud koomiksialbum, mis jäi mulle juba ammu enne ilmumist netis silma; mille limiteeritud 400-ses tiraažis ilmunud mustvalge Angoulême-versiooni (milles lisaks 8 lehekülge visandeid ja alternatiivlehekülgi) ma imekombel BDNeti letilt leidsin ja kaanehinnaga ära ostsin; mille värviline "päris" album ilmus maikuus Pariisi puhkuse viimasel päeval ning mille eriti limiteeritud Bruno Graffi variant, milles 20 külge visandeid ja vahel kaks signeeritud printi, ilmus juulis ja mille ma sain samuti BDNetist, seekord nende kodukalt.

See raamat on ona stiililt ja joonelt tõepoolest väga-väga lähedal minu ideaalile graafilisele loo jutustamise osas. Olen näinud väga vähe raamatuid, mis sellega võistelda suudaks ja mind ei häiri üldse, et formaalselt on tegu Trolls de Troy-maailmas toimuvaga. Lisaks on see album ülimalt meisterlik nii oma mustvalgel kui ka värvilisel kujul, mul on tõeliselt hea meel, et saan tänu juhusele Augustini pintslijoont ka mustvalgelt nautida.

Kommentaare ei ole: