20 detsember 2010

Punktibi


Veel üks Joonistajate blogi pilt. Mõtlesin alul joonistada mingi pastellvärvides chibi-punkari, et oleks kontrast neetide, harjade ja ninnunännu-värvide vahel, lõpuks tuli aga jälle lihtsalt mingisugune tibi. Nagu poosist paistab, oli plaanis talle ka paela otsa rott joonistada, aga see ei tahtnud kuidagi samas stiilis ja kõndivana välja tulla. Ma ei tea, ehk proovin kunagi veel mingit tšintšillat ja kui too peaks õnnestuma, siis lisan siia juurde. [Ja nagu pildist näha, samal hilisõhtul nii juhtuski.]

Tahtsin siin detailides brushpeniga kohati võimalikult peent joont saavutada, tuli isegi välja. Lisaks on see pilt jälle värvide ja heledavõitu kontuuri katsetus. Tegel't on see tegelasevisand ka päris hea tõestus, kui palju ma ise sellele blogile joonistades arenenud ja juurde õppinud olen. Poosis ja joones on ilma erilise ponnistuseta isegi mingi Belgia BD-lik tunne sees... See on ikka hoopis teine tase kui mu esimesed pildid, mõnda neist ei taha enam eriti vaadatagi, joonista või uuesti. Tegelikult ma arvangi, et üks järgmisi teemasid saab olema "Vana pilt paremaks".


Ja siin on veel 1200x1200 pikselise pildina üks elusuuruses detail; lihtsalt, et näidata, kui konarlik näeb tegelikult välja skännitud ja puhastatud ühe värvi kontuur:

Kommentaare ei ole: