Kuna algne kuju on kerast venitatud, oli nelinurksete polügoonide kuju väga kõikuva suurusega, võimaldades seega väga ebaühtlast detaili ja muutes kohati teravad servad võimatuks. Nüüd aga on pind oluliselt ühtlasem. Järgneval pildil ongi kõrvuti vana ja uus, vahe on silmaga näha:

Mõte ongi selles, et skulptuuri algusjärgus tuleb lasta loovusel lennata ja mitte mõelda tehnilisele poolele. Siis aga, kui juba asi paigas, saab teha uue ja parema struktuuri, mis toetaks tulevasi detaile ja vajadusel ka animeerimist. Seda teeb ka minu kujukese uus ülesehitus, jälgides näiteks silmade kuju võrratult paremini kui originaaltopoloogia. Siin on kõrvuti uue versiooni kolm esimest alajaotust:

Kuna kuju koosneb nüüd üsna ühesuurustest ruutudest, on edasine nikerdamine hoopis tulemuslikum ning detailid jõuavad ka sinna, kus see enne oli võimatu. Nüüd tuleb lihtsalt jätkata...

Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar