Ostad telefoni, kasutad paar päeva ja avastad siis plastservas kummalised praod; saadad EMT-sse küsimuse, saad 3 päeva hiljem vastuse; kokkuvõttes kasutad napi nädala ja viid telefoni remonti, et kahtlased praod (mida netifotode põhjal on esinenud ka teistes maades ja teistel inimestel) üle kontrollitaks; ootad 15 päeva ja saad siis maili, et telefon on korras ja võib järele tulla; lähed järele - võtad kaitsekile maha ja näed, et too detail on küll asendatud, aga kahe vaevumärgatava prao asemel on nüüd samal detailil suur lärakas, mis näeb välja nagu oleks seda liivapaberiga hõõrutud; kuna enda teada ostsid uue kõnevahendi ja mitte mingi second hand Ebay kasutatud jubina, siis keeldud seda vastu võtmast; täidetakse uus paber ja telefon läheb uuele ringile...
Kolmest ostujärgsest nädalast oled oma Samsungi saanud kasutada napilt ühe. Paar järgmist on ka eelneva põhjal ilmselt platoonilise suhtena garanteeritud... Viiest üks? Ja soft selles, mis peale registreerumist töötab tasuta 30 päeva, jääbki ilmselt suuresti katsetamata.
Iseenesest hea, et ma pole EMT klient ja telefoniost toimus sealt ainult sellel põhjusel, et töökoht seda on. Kuigi nemad on tegelikult ju ainult vahendajad, siis ei teki just soovi teenusepakkujat vahetada...
PS: Telefoni sain kätte 13. septembril, töötab, kuigi klaasile on tekkinud mingid iminapajäljed, mida ma varem küll ei märganud. Aga hea niigi...
02 september 2010
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar