04 veebruar 2011

Darkness Calls from Gosh! Comics

Tegelikult on väga vähe raamatuid, mida ma oma elus ostnud ja seejärel jälle maha müünud olen... Ma lihtsalt ei osta asju eriti uisapäisa ja tegelikult ei ole ka neid eriti kusagil müüa. No kus ma näiteks müüksin oma "Watchmen Portraits" topelteksemplari? Või "Hellboy" suureformaadilist 2. köidet, millel paar lehte kortsus? Või mingeid mõttetuid koomiksivihikuid? Ei tea.

"Darkness Callsi" viisin ma aga Animated Dreamsi müügiletile ja sealt ta ka uue omaniku leidis. Raamat oli täiesti korras, müügi põhjus hoopis teine - mul oli neid (jälle kord) kaks tükki ja seda pisut erakordsel põhjusel.

Nii nagu teised Hellboy raamatud, sai seegi oma koomiksipoest ette ära reserveeritud. Siis aga selgus, et brittide Gosh! Comics tellis Duncan Fegredolt raamatu ilmumise puhuks ex librise (täpsemalt siin), mida nad siis oma poes müüdud eksemplaridesse sisse kleepisid. Midagi sarnast, nagu teeb Pariisi Super Heros.

Ilus pilt teine ju, Fegredo signatuuri mul ka selle ajani polnud, niisiis tellisingi. Kuna aga tavapoe tellimus oli tolleks hetkeks sees ja annuleerida enam ei saanud, siis oligi mul mõnda aega seda raamatut kaks eksemplari.

Üldiselt teeb Gosh! neid ex libriseid siiamaani ja kui vaadata (mida nüüd üle pika aja tegin), siis leiab nende hulgast nii mõnegi päris-päris kutsuva asja, enamus neist muidugi juba ammu maha müüdud - link poe blogisse - Bookplate Editons.

Kommentaare ei ole: