11 september 2012

Veel pisikesi pildiraamatuid

Veel mõned sellesuvised kunstnike endi tehtud raamatukesed:

Dustin Nguyen on päris kõva superhero-joonistaja, kusjuures vähemalt sama hästi valdab ta ka jaapanipärast chibi-stiili ja üsna tihti pistab ta need kaks ühe asja sisse kokku. Tema akvarellpildid on tõeliselt coolid ja igapidi paigas. Kaanepilt juhib tegelikult veidi valedele jälgedele, tema tegemistest saab adekvaatse pildi kas kodukalt või deviantART'ist.

Joshua Middleton on minu jaoks võrdlemisi tundmatu autor, aga näinud, milleks ta võimeline on, oli sketchbook üsna prioriteetne ost. Selles on tema pildid nii, nagu nad paberile saavad, see tähendab puhta joonena. Ehk, nagu ta ise kirjutab, "enne kui ta need Photoshopis ära rikkus". Minu absoluutne lemmik temalt on Sandmani õe Deliriumi portree, mis oma täiuslikkuses tegelikult "lihtlabane" festivalitellimus. Ka selle pildi joonversioon on siin raamatus olemas.

David Petersen on autor, kelle "Mouse Guard" on ka meil siis müügil ja kelle pilte mina nägin Hellboy foorumis kui ta oli veel tavaline andekas Mike Mignola fänn. Selleaastane sketchbook sisaldab tavapärast valikut tema siia-sinna tehtud piltidest. Number on #83/400.

Alex Ross on kuulus koomiksimaalija, kelle keskealised superkangelased on küll kui ühe ema lapsed, aga seda kompenseerib tema piltide tohutu detailirohkus ning stiliseeritud ja alati äratuntav fotorealism. Ma ei saa üldse öelda, et ma oleksin Rossi fänn või et ma viitsiks ta raamatuid lugeda - mu enda joonistused on lihtsalt hoopis midagi muud ja ma kaldun  "fännama" pigem neid, kellelt mul on otseselt palju õppida. Aga signeeritud sketchbook on ikkagi väiksesse kollektsiooni tore lisandus.

Kommentaare ei ole: