11 september 2012

Chris Sanders 2012

Minu sketchbooki-kogusse lisandus hiljaaegu mõningaid uusi raamatuid, tänu Joshuale, kes need mulle oma kiirete tegemiste kõrval San Diego Comic Con'ilt ostis. Eestikeelsed tänusõnad! :)

Chris Sanders on endine Disney animaator ja lavastaja, kes nüüd teises stuudios suuri tegusid teeb, tema lavastatud on "Lilo & Stitch" ja "How To Train Your Dragon". Mul on enamus tema sketchbooke varasemast olemas, aga miskipärast juhtus mulle viies, mis oli signeerimata. Nüüd sain veel ühe eksemplari ja selles on autogramm olemas.

Päris uut raamatut Sanders sel aastal kokku ei pannud, selle asemel võttis ta oma esimese ja uuendas selle nime "Sketchbook 1X" all tänasesse päeva. Originaalis oli see suurel Xerox-masinal paljundatud asi, mitte just parima resoga ja mustvalge. Nüüd trükiti kõik pildid väga kvaliteetses värvitrükis, lisaks on raamatul ka päris uus kaas. Tegelikult on neid isegi kaks, sest saadaval on see kahe erineva kaanepildiga - vihikut käes hoidval tibil võib täheldada puusade ümber erinevat rõivaeset. Lisks on kaas ka ruumiline - pilt on kaanepapis reljeefseks pressitud.

Tegelikult meeldib mulle see sketchbook rohkem kui paar viimast - köide on lihtsam ja nii saab tõepoolest korralikult vaadata. Kandilise seljaga ja küljelt klammerdatud köidet pole lihtsalt võimlik lõpuni avada ja nii jääb mõnest paarislehe-pildist osa nägemata.

Sandersil on ikka eriti nunnu stiil, varsti näeb seda DreamWorksi animafilmis The Croods.

Kommentaare ei ole: