27 veebruar 2013

Toiduteemal

Tulime Helsinkist kontserdilt ja kuna hiljaaegu oli kuulda ja lugeda, et Tallinnast saab falafelit osta, siis võtsime ka prooviks.

Tegelikult muidugi on falafelid nood kikerhernest "frikadellid" kuid nagu ka hamburgeril, on nimi kandunud üle neid sisaldavale kiirtoidule. Olen paari erinevat sellist "võileiba" Pariisis söönud ja proovinud korra neid ka ise teha. Mõlemal korral oli tegemist tõhusa kõhutäitega, kuigi kodukootul oli sisuks üsna kohalik kaup - tomat, eri sorti kapsad ja kreekapärane kaste.

Nüüd huvi pärast ostetud Tallinna asi oli mitu korda väiksem kui Marais' oma, kuidagi õhuke ja lapik. Ma ei tea, mis seal üldse veel vahel oli, igatahes oli seda vähe, see oli hapu ja kuna midagi kastmelaadset ma ka ei suutnud tuvastada, siis kuiv. Täieliku vandaalina lisasin poolel söömisel laraka Felixi kartulikastet. Läks paremaks.

Igatahes on isiklik kokkuvõtte sellest söömaeksperimendist selline - kuna ma pole piisavalt hipster, et paljalt haibi ja trendihoorluse pärast mingit asja järada ja üleüldse satun ma sinnakanti ehk heal juhul paar korda aastas, siis maitsen järgmist falafelit ilmselt Pariisis. Kui tuttavad kokkajad just midagi kodustes oludes ette ei võta.