14 oktoober 2012

Noor pensionär ajalehes

Ma arvan, et see on esimene minu koomiks üldse, mis trükis ilmunud... Üleüldse, sellest kui viimati ilmus meedias mõni minu joonistatud või pildistatud pilt, on ka ikka tükim aega möödas. (Vabalt võib olla, et viimati varastas Kanal 2-e "Reporter" paar mu pariisifotot oma saatesse. :) Kirjutanud pole ma ka enam midagi, peale seda, kui üks teatud lühikese nimega ajakiri ilmumise lõpetas. Aga vähemalt olen ma seoses selle filmiprojektiga päris palju joonistanud, hea seegi.

Tegelikult on hea näha, et 300 dpi-ga on isegi ajalehepaberil tekst ikkagi loetav - originaal on 800 dpi ja mul olid tõsised kahtlused, kas ja kuidas see kribukiri madalama resoga üldse toimib. Aga toimib küll, pole häda miskit.

October 2012. This may very well be my fist published comics ever... Basically this is an adaption of one Estonian black and white (cult) comedy from the early seventies. It is drawn for our project of one page film adaptions, this is the way Estonian comics artists are celebrating 100 years of Estonian films  - the first documenary was filmed here in 1912.

Kommentaare ei ole: