tag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post4593819704019089872..comments2023-11-05T13:16:10.004+02:00Comments on Pikseldused: Filmiaasta 2017 - Parimad paladIvarhttp://www.blogger.com/profile/02009980756160088686noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post-13341932420704359832018-03-03T01:04:22.447+02:002018-03-03T01:04:22.447+02:00Tegelikult on tabelis üks viga ka - nagu üsna kohe...Tegelikult on tabelis üks viga ka - nagu üsna kohe peale kirjutamist selgus, jätkub brittide "Endevour" täie hooga, ka ETV-s.<br />"Black Mirrorist" oleme näinud üldse ainult ühte osa, vist selle hooaja esimest (paarivahetuse teema). <br />"I, Tonya" nägin ma ära jaanuaris, nagu näiteks ka "Stalini surma" (mis minu jaoks liiga groteskne, selline brittide telesarja-pula, koomiks on nagu hulga adekvaatsem), seega on need selle aasta filmid.<br />Aasta esimese kahe kuuga on kogunenud juba ka kraami tulevase 2018 pahna ja pettumuste tabeli jaoks - Lady Bird, Early Man...<br />James Jeani printi kaalusin tõsiselt, aga 24h aken sai ootamatult vara läbi ja tegelikult, kui filmi ära nägin, siis - ega ma tegelikult selle posterit ikkagi seinale väga ei soovi. Kõige parem del Toro film on ikkagi endiselt "The Devil's Backbone", veekolli film pääseb heal juhul tema asjade esikolmikusse. Või ka mitte...<br />Parem ostan selle raha eest mõned kallid raamatud. Kasvõi märtsis ilmuva kogumiku, kus kõik Franquini Gaston Lagaffe'i albumid koos ühes köites, saab klassiku ühe ropsuga ja kompaktselt kätte.Ivarhttps://www.blogger.com/profile/02009980756160088686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post-19539977393367135972018-02-28T19:01:10.478+02:002018-02-28T19:01:10.478+02:00Tore, et filmitabel ikka lõpuks tuli, ootasin seda...Tore, et filmitabel ikka lõpuks tuli, ootasin seda nagu ikka igal aastal.<br /><br />"Valerian" oli sellest listist ikka meie jaoks üsna suur pettumus, eelkõige peaosatäitjate näitlemisoskuse tõttu. Ja head ulmekad on meie kodus oi-oi kui oodatud, võibolla lootused olidki liiga suured. "Bladerunner" meeldis tunduvalt rohkem, kahjuks kannatas jällegi selle meespeaosatäitja tõttu, keda ma isiklikult ei seedi. <br />Ulmeelamusi pakkus hoopiski meile sel aastal Black Mirrori uus hooaeg. Iga osa sealt väärib pmst filmiks tegemist. Kaalusime ikka alati hoolega, kas tasub jälle ühte osa ära vaadata, premeerisime ennast väga erilistel puhkudel sellega. <br /><br />Miks pole parimate listis filmi "I, Tonya". Võibolla nägin seda liiga hiljuti, aga ikka väga naljakas ja hea film oli, uskumatute tegelastega, keda inimmõistus tühjalt kohalt välja ei suuda mõelda (võrdle Lady Birdi etteaimatavate klisheedest koosnevate karakteritega). Minu lemmik tegelane oli ema loomulikult ja see film oli ka minu panus spordivaatamisse sel aastal, sest olümpiamängud jäid kahjuks nägemata, kuna lihtsalt kuskilt polnud neid näha. <br /> " Shape of water" on meil paraku endiselt pooleli ja ootab lõpuni vaatamist (ega sa J.Jeani selleteemalist printi ei ostnud?). Visuaalselt väga hea, kahjuks sisu oli pisut igav (esimene pool filmist st). <br />"It" jäi samuti pooleli, mäletamatutel põhjustel, ilmselt mul said seemned kausis otsa vms. Iseäranis Joonasele see ei meeldinud, seetõttu ei vaadanud ka seda lõpuni. <br /><br />Pahnatabeli filme polegi näinud, kuigi selle Novembri peaks ikkagi ära vaatama, seda enam, et Rehepapi olen imekombel isegi läbi lugenud. Ja siis, ma ei tea -17 aastat tagasi, isegi meeldis.<br /><br />Leage of Gentlemeni uutest osadest ei teadnud midagi, nii et need vaatame kindlasti ära. Avastasime eelmisel aastal Inside nr 9-i, mis on suht samad tegijad vist ja ei pidanud pettuma muidugi.elinahttps://www.blogger.com/profile/13296007905765612315noreply@blogger.com