tag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post2767071611844574718..comments2023-11-05T13:16:10.004+02:00Comments on Pikseldused: Filmiaasta 2014 - Pahn ja pettumusedIvarhttp://www.blogger.com/profile/02009980756160088686noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post-8958229483027441862015-01-14T00:58:30.455+02:002015-01-14T00:58:30.455+02:00Unustasin - Austraalia "Danger 5"-il alg...Unustasin - Austraalia "Danger 5"-il algas uus hooaeg, kaks osa on väljas! See on päriselt ka hea sari!<br />:)<br />Linklateril on mingi nostalgiasoon, mis mulle istub. Kuigi, loomulikult pole mul tegelikult mingit erilist ameerikanostalgiat või -fetišit. Aga tema "Dazed and Confused" on väga mõnna, umbes nagu 21 aastat vanem Lucase "American Graffiti". Kui need nägemata, siis vaadake!Ivarhttps://www.blogger.com/profile/02009980756160088686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post-70035799900035521072015-01-14T00:52:00.870+02:002015-01-14T00:52:00.870+02:00Oh-jah, ma olen päris paljudest kõikjal haibitud s...Oh-jah, ma olen päris paljudest kõikjal haibitud sarjadest pääsenud, sest juba vaatama hakkamiseks on meil siin tõsine tõrge ees. Või siis piirdub asi ühe seeriaga ja siis on huvi läinud. Keemiasarja olen ka näinud ainult niipalju kui selle juppe ühes Mythbustersi osas näidati.<br />Üldiselt, kui senist loogikat järgida, siis peaks Sons of Anarchy teile päris hästi meeldima. :) Aga see lõppes ka juba ära.<br />Ahsoo - "Girls" on ka üks New Yorgis toimuv jäle sari jäledate inimestega. Proovige!<br />:)Ivarhttps://www.blogger.com/profile/02009980756160088686noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7427697827347447866.post-16813204723199509872015-01-13T11:34:40.880+02:002015-01-13T11:34:40.880+02:00See "Her" oli küll täitsa hea film minu...See "Her" oli küll täitsa hea film minu meelest ja "Kääbiku" suutsin ka lõpuni ära vaadata (ainult ühe korra jäingi poole pealt magama).<br /><br />"Interstellari" vaatamisega polnud küll mingeid probleeme, kahju et see kauem ei kestnud. See on ka ainus film sinu edetabelitest, mida läksime spetsiaalselt kinno vaatama. <br />Selles suhtes on aus, et sulle ei meeldi 8,9 punnine Interstellar ja mulle ei meeldi Boyhood (imdb arvates mõnevõrra madalam- 8,3) (ja kui mul pea kunagi valutaks, siis kindlasti just selle filmi vaatamise ajal). Ja ma sain aru küll, et see on see sama tegija, kes tegi need Sunsetid jms, sest TÄPSELT see sama piinlikustunne tabas mind ikka ja jälle, kui tegelased omavahel midagi rääkisid, kuigi süzee oli ju hoopis teine. <br /><br />Minu filmiaasta kõige kurvem sündmus oli kahtlemata ikkagi see, et vaatasime Breaking Badi lõpuni. Ei teagi nüüd kohe, mis seriaal järgmisena ete võtta...elinahttps://www.blogger.com/profile/13296007905765612315noreply@blogger.com